Projekt 168h

Idag fotade jag mitt uppdrag, så här kommer bilderna! Fotade i lilla stallet, eftersom det är i det stallet som Miro står. I det stora stallet står bara ridskolehästarna/ponnyerna och i det lilla stallet står privathästarna + en ridskolehäst/ponny. Just nu är en box tom där.


Den här bilden är tagen i dörröppningen där man går vidare till sadelkammaren osv. Dörren där nere är ytterdörren. Så här står hästarna nerifrån ytterdörren:
<-- Gerda           Pelle -->
<-- Mary              Love-->
<-- Tom box        Miro -->
<-- Classico      Juster -->


Bild tagen från när jag står i ytterdörren.


Gallren går att öpnna, dock fungerar det bara på två boxar tror jag eftersom det tjärvat ihop. (x Det här är Miros box, dock är den inte öppen i vanliga fall men brukar ha den öpen när jag är själv med honom i stallet.


Krokar hänger utanför boxarna, perfekta att hänga massa skit på! Men bäst att hålla dom välstadade ..


Öppning till boxar.

Felicias uppdrag: Att synas i mörkret
Fota någonting som visar att man syns när man är ute, även om det år kålmörkt!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Lämna gärna en kommentar! (:

Postat av: Sarah H Bergman

Kan du inte ta lite kort i sadelkammaren också? :)

2010-11-08 @ 19:00:08
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0