Projekt 168h

Som alla vet så är jag inget bra alls på att uppdatera den här bloggen och ah, så är det bara x)
Men i alla fall så var mitt uppdag: Fota någonting som betyder väldigt mycket för mej

Här är bilderna :)






Som ni ser så var dom 2 första bilderna ganska suddiga och då blev jag sur efter att ha försökt fixa intställningarna ett tag så då blev det med blixt i stället x)

Men bilderna är på någon som betyder och kommer alltid betyda väldigt väldigt mycket för mej!
Det var just den här shetlandsponnyn som bar mej runt runt runt på banan när jag var 6 år och inte kunde någon ting om hästar men som ändå var snäll och ställde upp och gjorde allt jag bad henne om, hon var verkligen en hjälte.
Men då var då och nu är hon väldigt gammal och det sorjliga är att snart kommer hon bli min ängel, med vingar tyvärr och att säga det gör väldigt ont i hjärtat för jag vet inte vem som ska stå där i boxen och gnägga glatt när jag går förbi och vill ha godis eller pussas.

Du är underbar min fina Twiggy ♥♥

Jennies uppdrag: Fota 3 saker hon verkligen inte ångrar att hon köpt, (inget på någon häst^^)

Och btw så är jag jätte kär i Robbie för hon är så himla söt :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Lämna gärna en kommentar! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0