Projekt 168h

Idag har jag fotat bilderna, var lite svårt att komma på vilka tre saker jag skulle välja. Har lixom inte riktigt något än som är verkligen ett ''superköp'' men det här är i alla fall tre saker jag absoult inte ångrat att jag köpt! Bilderna är helt oredigerade, orkade inte göra det.






Mina Roeckl Vesta är nog ovärdeliga i alla fall! De är värda vartenda öre! Dock är de en halv storlek förstora och visst börjar de bli slitna, men de fungerar lika bra för det. Livslängden är ganska mycket längre än billigare vantar!






Mina släta tyglar är då också helt klart värda pengarna. Köpte de på halva reapriset på Aubiose så betalade typ 45:- för dom. Supersköna och även snygga, man knäpper dom innåt även om det är vanliga spännen.






Dressyrsadeln! En svart Dominus, passar Miro och den är skön att rida i. Dock är den lite bred, men smällar man får ta när man har en grov ponny. (; Orkade inte ta ab schabraket pch hänge bort sadelgjorden, haha!

Felicias uppdrag: Fota Helios och Robbie
För er som inte vet, Felicia kommer upp till mig Måndag-Torsag nästa vecka. Då är jag snäll och låter henne passa på att fota sina ''favoriter''. :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Lämna gärna en kommentar! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0