Projekt 168h

Idag fotade jag mitt uppdrag, Kärleken mellan människa och häst, och här är resultatet! Kanske inte riktigt vad Felicia tänkt sig men jag kom på en sådan SUPERBRA idée som jag bara ville testa. (: Tanken var att bygga upp en liten fotostudio inne, men eftersom vädret ute var så fint när solen lyste satt jag mig på plattorna istället. Förbipasserande måste ju trott jag var mer eller mindre knäpp eftersom jag låg på mage i ''gluggen'' in och fotade. Vad tycker ni? 

Tog en bild inne för att kolla ljuset, men kom fram till att resultatet skille bli finare ute!





Felicias uppdrag: Fota häst (och ryttare?) i hösttema


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Lämna gärna en kommentar! (:

Postat av: sarah

Haha så gulligt! :D

Bra idé :P Gillar speciellt bilderna på hon som pussar på hästen (y)

2010-10-01 @ 15:27:05
URL: http://bergmutt.blogg.se/
Postat av: Babs

Kul och kreativt! Barnasinnet ska man vara rädd om :-), tycker framförallt att "mittbilderna" påminner mycket om dig och Miro/Blacky!

2010-10-05 @ 15:25:32
URL: http://babsfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback
RSS 2.0